menu close arrow_back_ios person_add home

PSYCHODIETETYKA

Article image

Czy wiesz przez jakie „okulary” patrzysz na swoich klientów?

Jako specjaliści mający wiedzę i doświadczenie oraz kontakt z dużą liczbą pacjentów zmagających się z problemami i chorobami związanymi z szeroko rozumianym odżywianiem i dietą, potrafimy dość szybko zaobserwować różnego typu tendencje i schematy działania. Z jednej strony bogate doświadczenie zawodowe jest nieocenione w przypadku doboru odpowiedniej metody leczenia i wsparcia klientów. Z drugiej jednak, może się to wiązać z automatycznym działaniem i myśleniem w procesie stawiania diagnozy, oceny motywacji u klienta, sposobu komunikacji etc. Ów automatyzm to nic innego, jak naturalna reakcja psychologiczna związana z nabraniem kompetencji i pewności co do swoich umiejętności.

czytaj dalej

PSYCHODIETETYKA

Czy wiesz przez jakie „okulary” patrzysz na swoich klientów?

Magdalena Pakulska

Article image

Jako specjaliści mający wiedzę i doświadczenie oraz kontakt z dużą liczbą pacjentów zmagających się z problemami i chorobami związanymi z szeroko rozumianym odżywianiem i dietą, potrafimy dość szybko zaobserwować różnego typu tendencje i schematy działania. Z jednej strony bogate doświadczenie zawodowe jest nieocenione w przypadku doboru odpowiedniej metody leczenia i wsparcia klientów. Z drugiej jednak, może się to wiązać z automatycznym działaniem i myśleniem w procesie stawiania diagnozy, oceny motywacji u klienta, sposobu komunikacji etc. Ów automatyzm to nic innego, jak naturalna reakcja psychologiczna związana z nabraniem kompetencji i pewności co do swoich umiejętności.

Czytam więcej